[heroclix] Re: Spill 21.08

  • From: Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Aug 2012 16:24:36 +0200

Jørn: Supert!

Kyrre: Vision, Spider-Woman (du hadde en ekstra fra enfigursboosterne, ikke
sant?), Absorbing Man og Kingpin. Og Kang, i bytte mot Taskmaster.

Alle som er interessert i scenariospilling (eller bare vil hjelpe meg): Hvis
dere har Lava Man og Fire Demon generics, Jinku, eller Son of Surtur, så ta dem
med!