[heroclix] Re: helgen

  • From: Sindre Halvorsen <sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Aug 2012 17:31:36 +0200

jeg skal en tur på familie-hytten fra mandag til onsdag så jeg får ikke vært
med denne tirsdagen heller OM det blir noe.
 From: sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] helgen
Date: Fri, 17 Aug 2012 17:30:25 +0200

Er det noen som har tid til å clixe denne helgen? kanskje no scenario? kjøpte 3
boosters i dublin, og fikk noen figurer jeg har lyst til å teste ut :). har
bare fikset scenario teams, og ettersom jeg har alle JLA figurene mine hjemme
så tar jeg dem som oftest ikke med (fordi jeg ikke bytter dem bort, og jeg
lager så og si bare JLA lag).

Hvis noen har tid og vi er mange nok, kan vi kanskje prøve å lage et scenario?
har som alltid med alle mine andre figurer som kan lånes bort til scenario og
slik.