[heroclix] Re: Spill 21.08

  • From: Sindre Halvorsen <sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Aug 2012 14:47:33 +0200

er på hytta, så Veronica og jeg kommer heller ikke.
 From: martnordby90@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] Re: Spill 21.08
Date: Mon, 20 Aug 2012 14:46:16 +0200

jeg jobber sent så kan ikke komme dessverre

From: martskul@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Date: Mon, 20 Aug 2012 14:43:54 +0200

Offisielt blir det vel ikke turnering (vet ikke engang om Torgrim kommer) men
hvis vi hadde hatt nok folk, kunne jeg godt tenke meg å organisere turnering.
Jeg har en del uåpnede LEr og sånt som egner seg til premier hvis vi ikke kan
ta av de i butikken.

Alternativt kan jeg kjøre et lite scenario, men ikke for mer enn 2-4 spillere,
tror jeg.

Eller vi kan bare spille for moros skyld.

PS: Jørn, noen sjanse for å se deg der?