[heroclix] Re: Scenario til helgen

  • From: Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 26 Oct 2012 08:10:37 +0200

Det passer best for meg på søndag, men det er mulig jeg kan på lørdag og. Når
er det vi ser for oss å starte?

Date: Thu, 25 Oct 2012 16:59:09 +0200
Subject: [heroclix] Re: Scenario til helgen
From: kyrremann@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

Jeg stemmer også for lørdag, selv om jeg har tid begge dager.
Den 25. okt. 2012 15:03 skrev "Martin Nordby" <martnordby90@xxxxxxxxxxx>
følgende:

jøss dette liker jeg:) vis vi tenker å kjøre det så er jeg ledig å holde på
lørdagen eller søndagen når det passer for folk.
jeg synes det hadde vørt artig å tatt det på lørdagen da kunne vi jo ha kjørt
ganske lenge med scenario historien.
har nok plasser og bord. så kan jo folk ta med noen penger så kan fikse mat til
oss eller  vi bestiller.

From: martskul@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Date: Thu, 25 Oct 2012 01:00:45 +0200

Zombies er en kreativ lag-idé, men til scenariospilling ville jeg si den har
litt lite vekstpotensiale. Hvis du er lei av Hydra, hva med f.eks A.I.M, The
Cabal, Intelligencia, eller Dark X-Men?

Jeg vil gjerne holde, og avhengig av hvem som kommer vil jeg enten kjøre
Immortus del to, eller det første scenariet i en av de planlagte arc-ideene
mine. Uansett blir det nok helter denne gangen. Høres det bra ut?