[heroclix] Re: Scenario til helgen

  • From: Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 27 Oct 2012 01:03:00 +0200

Hvis det blir i morgen på dagtid, så kan ikke jeg komme, dessverre. Lykke til!

From: martskul@xxxxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [heroclix] Re: Scenario til helgen
Date: Fri, 26 Oct 2012 21:34:04 +0200

Vi må nesten bli klare på dette her.Lørdag eller søndag? (For meg er det helt
klart søndag som passer best. Mulig jeg også kan få til lørdag.)

Date: Fri, 26 Oct 2012 17:29:29 +0200
From: haakonringel@xxxxxxxxx
To: heroclix@xxxxxxxxxxxxx

jeg kan søndag tror jeg

Den 15:50 26. oktober 2012 skrev Kyrre Havik Eriksen <kyrremann@xxxxxxxxx>
følgende:

Husker ikke, men blir det spilling i morgen?

Den 15:30 26. oktober 2012 skrev Sindre Halvorsen

<sindre.halvorsen@xxxxxxxxxxx> følgende: