[heroclix] Re: Scenario til helgen

  • From: Martin Skullerud <martskul@xxxxxxxxxxx>
  • To: "heroclix@xxxxxxxxxxxxx" <heroclix@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Oct 2012 01:00:45 +0200

Zombies er en kreativ lag-idé, men til scenariospilling ville jeg si den har
litt lite vekstpotensiale. Hvis du er lei av Hydra, hva med f.eks A.I.M, The
Cabal, Intelligencia, eller Dark X-Men?

Jeg vil gjerne holde, og avhengig av hvem som kommer vil jeg enten kjøre
Immortus del to, eller det første scenariet i en av de planlagte arc-ideene
mine. Uansett blir det nok helter denne gangen. Høres det bra ut?