[gcg] Re: Święta już się skończyły - można jeszcze na temat..= .?

  • From: "czujwarun" <gieneg@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Dec 2006 08:46:37 +0100

raz tylko, i w dodatku od konca

gienek

----- Original Message -----
From: "Wojtek" <cordex@xxxxxxxxxxxxxx>
To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, December 28, 2006 1:13 AM
Subject: [gcg] Re: Święta już się skończyły - można jeszcze na temat..= .?

----

parapiekiełku bełkot coraz większy....
... napisał przed świetami.

Kazik, wyciszyłem się i wszystko wokół siebie, nasłuchiwałem, i co? Nie
przemówiły. Przynajmniej do mnie.
Myślałem, że jako nieme, chociaż na grupę napiszą .

Ale nie - nawet te latające nie napisały.

- Widocznie maja swój [FlyingBirdFolwark]. Głuptaki jedne! Mają ptasie
móżdżki i nawet nie wiedzą dlaczego latają i co to jest zwężka Venturiego!

- A może na bramce do [GuysClubGdynia] vel  [GajCedrowyGajowego] ich nie
wpuszczono?  Wtedy sorry ptaki, ziomale.
  Karol z Wybrzeża - nie wpuściłeś?

- A może tak się zmęczyły lataniem, że bełkotać nie mają siły, albo nie mają
odwagi - extremy.

Ale... nie,  inaczej.
Jestem przekonany, że nie chciały się kalać (od kał-ać) wchodząc na grupę.
Karol z Wybrzeża - cofam pytanie.

pozdrawiam
guyoldonepierwszy hipotezujący