[gcg] Święta już się skończyły - można jeszcze na temat...?

  • From: "czujwarun" <gieneg@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Dec 2006 18:47:36 +0100

... napisał przed świetami.

Kazik, wyciszyłem się i wszystko wokół siebie, nasłuchiwałem, i co? Nie
przemówiły. Przynajmniej do mnie.
Myślałem, że jako nieme, chociaż na grupę napiszą .

Ale nie - nawet te latające nie napisały.

- Widocznie maja swój [FlyingBirdFolwark]. Głuptaki jedne! Mają ptasie móżdżki
i nawet nie wiedzą dlaczego latają i co to jest zwężka Venturiego!

- A może na bramce do [GuysClubGdynia] vel  [GajCedrowyGajowego] ich nie
wpuszczono?  Wtedy sorry ptaki, ziomale.
  Karol z Wybrzeża - nie wpuściłeś?

- A może tak się zmęczyły lataniem, że bełkotać nie mają siły, albo nie mają
odwagi - extremy.

Ale... nie,  inaczej.
Jestem przekonany, że nie chciały się kalać (od kał-ać) wchodząc na grupę.
Karol z Wybrzeża - cofam pytanie.

pozdrawiam
guyoldonepierwszy hipotezujący