[gcg] =?ISO-8859-2?Q?Re: =A6wi=EAta ju=BF si=EA sko=F1czy=B3y - mo=BFna jeszcze na temat..= .??=

  • From: Wojtek <cordex@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 28 Dec 2006 01:13:16 +0100

Gienek czy ty czasem czytasz co napisales?

Wojtek
... napisał przed świetami.

Kazik, wyciszyłem się i wszystko wokół siebie, nasłuchiwałem, i co? Nie
przemówiły. Przynajmniej do mnie.
Myślałem, że jako nieme, chociaż na grupę napiszą .

Ale nie - nawet te latające nie napisały.

- Widocznie maja swój [FlyingBirdFolwark]. Głuptaki jedne! Mają ptasie móżdżki
i nawet nie wiedzą dlaczego latają i co to jest zwężka Venturiego!

- A może na bramce do [GuysClubGdynia] vel  [GajCedrowyGajowego] ich nie
wpuszczono?  Wtedy sorry ptaki, ziomale.
  Karol z Wybrzeża - nie wpuściłeś?

- A może tak się zmęczyły lataniem, że bełkotać nie mają siły, albo nie mają
odwagi - extremy.

Ale... nie,  inaczej.
Jestem przekonany, że nie chciały się kalać (od kał-ać) wchodząc na grupę.
Karol z Wybrzeża - cofam pytanie.

pozdrawiam
guyoldonepierwszy hipotezujący