[fegyvertartas] Re: [fegyvertartas] Re: [fegyvertartas] Re: [fegyvertartas] Re: [fegyvertartas] Levelezési lista

  • From: Zomborszki Attila <kiszombi@xxxxxxxxxxx>
  • To: fegyvertartas@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Apr 2012 09:26:28 +0200 (CEST)

Sziasztok Bevallom őszintén meglep, hogy az induláshoz szükséges 10 fő sem
jelentkezett a fórumról. Végül is a törzsgárda 120 - 150 fő összesen. (nem
nyilvános, csak a szaktopikokban linkelt saját videók megtekintési adatai
alapján saccoltam). A fegyverliberóba benyögött "ha kevesen vagytok, akkor
engem is beírhattok" érdeklődőkre szvsz kár számítani :-( Ha nem vette a
fáradságot, hogy visszaolvasson, és rendesen jelentkezzen, az másra sem
fordítana túl sok fáradságot. Az alapítósdi, vagy csatlakozás ügyben nem tudok
érdemben nyilatkozni. Az ügyvéddel mindenképpen érdemes lenne beszélni, hátha
tisztábban láttunk utána. Üdv. Zombi