[fegyvertartas] Re: [fegyvertartas] Re: [fegyvertartas] Re: [fegyvertartas] Levelezési lista

  • From: "Zsakai Tamas" <bananisztan@xxxxxxxxx>
  • To: fegyvertartas@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Apr 2012 22:27:02 +0200

Egen, de mi legyen elobb a tyuk vagy a tojas? :) Legyen MIHEZ egyesulni v
legyen KINEK egyesulni?

Mindenesetre a Gvass altal ajanlott ugyved topiktarstol beszerzem az infokat a
heten valamikor, amikor nem 12 orakat melozom.

T.

Sent from my HTC

From: Zsakai Tamas <bananisztan@xxxxxxxxx>
Subject: [fegyvertartas] Re: [fegyvertartas] Levelezési lista
To: fegyvertartas@xxxxxxxxxxxxx
Date: Tuesday, April 10, 2012, 7:59 PM

Urak!

Csak hogy eletet leheljek a listaba picit: van valakinek valami gondolata, vagy
hozzafuzni valoja az alabbiakhoz?

Toto

Sent from my HTC

message -----
From: "Tamás Zsákai" <nemhalalos.onvedelem@xxxxxxxxx>
To: <fegyvertartas@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [fegyvertartas] Levelezési lista
Date: Mon, Apr 9, 2012 01:39

Urak!

Készítettem egy zártkörű levelezési listát a T. Alapító Atyák számára. A
listára felírtam mind az ötünk email címét, akik a társadalmi szervezet
alapítása körüli bábáskodásban jelezték az érdeklődésüket. Mivel a zárt
levelezési lista címére írt levelet minden tag megkapja, ezért sokkal könnyebb
így, egyetlen email címmel tartani egymással a kapcsolatot, mint mindig
mindenkit beleírni a címzésbe.

Ezt a listát a későbbiekben másra is lehet használni, tagokkal való
kommunikációra, stb stb. Ha van, aki nem szeretné hogy rajta legyen a
levlistán, dobjon egy emailt és leveszem amint lehet.

Nos, egyenlőre tehát ott tartottunk, hogy a húsvégi sonka- és tojás mérgezés
után megkeresem a Gvass által ajánlott ügyvédet, aki nem más mint esa69
topiktárs, civilben dr. Esztári Sándor. (www.esztari.hu) Ő állítólag tényleg
doktor. :)

A társadalmi szervezet alapításához kell 10 tag, és bírósági bejegyzés. Az
alapítás folyamata egyébként itt is elolvasható a neten:

http://www.egyesuletalapitas.info/alapitas.html

Ügyvéd megbízásán kívül több minden is szükségeltetik ehhez:

- Alakuló közgyűlés a minimum 10 taggal
- Szervezeti- és Működési Szabályzat kialakítása
- Adószám megszerzése
- Bankszámla nyitása
- Pénzkezelési Szabályzat kialakítása

Jó sok adminisztráció, aminek a végeztével lesz egy nyilvántartásba vett
társadalmi szervezetünk, egy jogi személyiségünk. A bírósági jóváhagyás mellett
az Ügyészségen is át kell mennie a regisztrációnak, speciel van egy olyan
érzésem, hogy ők kérdéseket fognak feltenni, hogy na akkor milyen fegyverekről
van is itten szó? :)

Az ügyvéd mellett szükség lesz egy könyvelőre, aki nem drága, és csinálta is
már civil szervezetek könyvelését. Mondjuk túlzottan sok bevételre-kiadásra nem
számítok, - a szóróanyagoknak lehet költsége, mást jelenleg nem tudok
elképzelni.

Elsőre egyébként engem picit elrettentett ez a bürokrácia, fel is tettem
magamnak a kérdést: ez mindenképpen szükséges-e ahhoz, hogy ha elkezdjük
aktivizálni magunkat, komolyabban vegyenek?  Egyenlőre a válaszom igen, főleg
ha olyan ambíciózus terveink vannak, hogy később a jogalkotási folyamatba is
szeretnénk belevauzni a partvonalon kívülről.

üdv

Tamás