[eaf] Re: QSqlDatabase driver

  • From: Kovács Gábor <zonder@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: eaf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 May 2008 00:23:56 +0200

Szia!

Van egy rossz hírem. A Qt 4 nem érhető el sem hivatalos, sem
nem-hivatalos csomagból jelenleg ehhez az UHU verzióhoz. Így vagy
frissítesz 2.0-ra vagy kézzel forgatod be magadnak az egész Qt-t.
A 2.0-hoz már elérhető a megfelelő Qt verzió, de ha már úgy is
frissíteni akarsz, akkor inkább a 2.1-re.
Én anno írtam egy scriptet, ami megcsinált minden 1.2 alá, csak ez egy
óvatlan pillanatban törlésre került, így maximum tanácsot tudok adni,
hogy mit hogy kéne.

--
All your dreams can come true if you have the courage to pursue them
                                                           /Walt Disney/