[eaf] Re: QSqlDatabase driver

  • From: zonder@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • To: eaf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 13 May 2008 08:21:44 +0200 (CEST)

Szia!

Mint a hibaüzenetből is kitűnik, csak QSQLITE támogatás érhető el a Qt-hez.

Megoldások:
- Megnézed, hogy nincs e külön csomagba pakolva a többi támogatás a Qt-hez
(libqt..., qtsql..., libmysql..., mysqldev..., hasonló nevű csomagok)
- Fordítasz egy Qt-t magadnak, ami tartalmazza a szükséges támogatásokat.
(Gondolom ezt nem szeretnéd)
- Megírod, hogy milyen disztribúció melyik verzióját használod és valaki
megírja, hogy milyen csomagot kéne még felraknod.
- Esetleg bent a suliban írod meg a programot, ahol ez működik. (Gondolom ez a
választás sem nyerő.)

Zonder