[cfinformatica-grup] IntelliJ per a desenvolupar Java/Android/Scala...

  • From: Alfonso da Silva Saavedra <alfonsodasilva@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Feb 2015 15:33:06 +0100

Bones.

No sé si coneixeu l'IDE IntelliJ, per a fer desenvolupament amb Java,
Android... un ferm competidor d'Eclipse i Netbeans. L'Android Studio, per
exemple, està basat en ell.

Jo l'estic fent servir i es francament impressionant. Molt més lleuger,
ràpid i amb molt pensat per a desenvolupadors. Estic encantat.

Si algú el vol provar, sàpiga que pot aconseguir una llicència gratuïta de
la versió comercial (i més complerta) per al docent i el seus alumnes
demanant-la aquí: https://www.jetbrains.com/student/

Algú el fa servir a classe?

Alfonso da Silva
Institut Joaquim Mir