[bergenhifi] Re: Romjulslytting!

  • From: Ole Martin Farsethås <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Dec 2008 21:40:54 +0100

Hei!
Setter en foreløpig strek der......på listen har jeg:
Ivar
Nils
Roger
Jon Vegar
Michael

Det er ikke slik at døren låses...

Så - da snakkes vi i romjulen.....

Mvh
Ole Martin Farsethås
93067531

From: michael1sch@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Re: Romjulslytting!Date: Tue, 2 Dec 2008 18:01:09 +0100

Samme her om det er plass .... Mvh Michael

From: jonvegar7610@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Re: Romjulslytting!Date: Tue, 2 Dec 2008 17:04:39 +0100

Eg vill veldig gjerne komme en tur, vist det er plassMvh Jon Vegar

From: omfarsethaas@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Romjulslytting!Date: Tue, 2 Dec 2008 09:42:04 +0100

Hei! Har som sagt ikke mulighet til å komme på del 2 heller! Veldig kjedelig
synes jeg da... Derimot har jeg lyst til å invitere til litt romjulslytting hos
meg.Ser for meg Mandag 29. desember hvis noen er interessert.Vi kan begynne i
6-7 tiden og holde på utover - jeg har jo ingen naboer foreløpig. Tror
foreløpig at jeg setter et tak på 5 stykker - så blir det litt mer musikk og
litt mindre bråk. Jeg spiller jo fortsatt på Overkill/DP. Jeg vil vel hevde at
det har skjedd veldig mye siden forrige runde i mai. Først og fremst på
homogenitet og organisk lyd! Det største løftet har jeg hatt nå i høst - og jeg
har et lite tveak til på gang som jeg håper å ha på plass i løpet av et par
uker.... Det hadde uansett vært gøy å få noen tilbakmeldinger på utviklingen og
veien videre! MvhOle Martin