[bergenhifi] Re: Romjulslytting!

  • From: Ole Martin Farsethås <omfarsethaas@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 28 Dec 2008 13:02:49 +0100

Hei!

Da blir det lyttekveld i morgen.

Jeg bor i Våkleiven 10 på Bønes.

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6693687.99377%26lon%3D295555.62003%26zoom%3D16%26layers%3DB0000%26q%3Dv%25C3%25A5kleiven%252010%26offset%3D0%26tab%3Daddress

Vi kan vel begynne ca 1830 - ellers er det ikke noe problem å komme litt senere
hvis det er noen som ønsker det.

Ta gjerne med kjent musikk, selv om jeg har tenkt å pepre dere med noen av mine
favoritter!

Jeg har forøvrig tenkt å nyte litt "tveakevann" under seansen.

Bare ring hvis noen lurer på noe!

Ole Martin Farsethås "OMF"
930 67531

From: jonvegar7610@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Re: Romjulslytting!Date: Sat, 27 Dec 2008 17:26:56 +0100

Hei, og god jul!Eg lurte på en ting ang lytterunden din Ole Martin.Kvar er det,
og kva klokkeslett?Mvh Jon Vegar Aga Kjærgaard

From: omfarsethaas@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Re: Romjulslytting!Date: Wed, 3 Dec 2008 21:40:54 +0100

Hei!Setter en foreløpig strek der......på listen har jeg:IvarNilsRogerJon
VegarMichael Det er ikke slik at døren låses... Så - da snakkes vi i
romjulen..... Mvh  Farsethås93067531

From: michael1sch@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Re: Romjulslytting!Date: Tue, 2 Dec 2008 18:01:09 +0100

Samme her om det er plass .... Mvh Michael

From: jonvegar7610@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Re: Romjulslytting!Date: Tue, 2 Dec 2008 17:04:39 +0100

Eg vill veldig gjerne komme en tur, vist det er plassMvh Jon Vegar

From: omfarsethaas@xxxxxxxxxxxxx: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx: [bergenhifi]
Romjulslytting!Date: Tue, 2 Dec 2008 09:42:04 +0100

Hei! Har som sagt ikke mulighet til å komme på del 2 heller! Veldig kjedelig
synes jeg da... Derimot har jeg lyst til å invitere til litt romjulslytting hos
meg.Ser for meg Mandag 29. desember hvis noen er interessert.Vi kan begynne i
6-7 tiden og holde på utover - jeg har jo ingen naboer foreløpig. Tror
foreløpig at jeg setter et tak på 5 stykker - så blir det litt mer musikk og
litt mindre bråk. Jeg spiller jo fortsatt på Overkill/DP. Jeg vil vel hevde at
det har skjedd veldig mye siden forrige runde i mai. Først og fremst på
homogenitet og organisk lyd! Det største løftet har jeg hatt nå i høst - og jeg
har et lite tveak til på gang som jeg håper å ha på plass i løpet av et par
uker.... Det hadde uansett vært gøy å få noen tilbakmeldinger på utviklingen og
veien videre! MvhOle Martin

sjekk resten av Windows Live™. Mer enn bare e-post – Windows Live™ går mye
lenger enn innboksen. Mer enn bare meldinger