[bergenhifi] Re: Romjulslytting!

  • From: jon-vegar aga kjærgaard <jonvegar7610@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 2 Dec 2008 17:04:39 +0100

Eg vill veldig gjerne komme en tur, vist det er plass

Mvh Jon Vegar

From: omfarsethaas@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Romjulslytting!
Date: Tue, 2 Dec 2008 09:42:04 +0100

Hei!

Har som sagt ikke mulighet til å komme på del 2 heller! Veldig kjedelig synes
jeg da...

Derimot har jeg lyst til å invitere til litt romjulslytting hos meg.

Ser for meg Mandag 29. desember hvis noen er interessert.

Vi kan begynne i 6-7 tiden og holde på utover - jeg har jo ingen naboer
foreløpig.

Tror foreløpig at jeg setter et tak på 5 stykker - så blir det litt mer musikk
og litt mindre bråk.

Jeg spiller jo fortsatt på Overkill/DP. Jeg vil vel hevde at det har skjedd
veldig mye siden forrige runde i mai. Først og fremst på homogenitet og
organisk lyd! Det største løftet har jeg hatt nå i høst - og jeg har et lite
tveak til på gang som jeg håper å ha på plass i løpet av et par uker....

Det hadde uansett vært gøy å få noen tilbakmeldinger på utviklingen og veien
videre!

Mvh

Ole Martin