[ahlan-riyadh] proses pengurusan family visa..

  • From: Achmad Farizky <achmadfarizky@xxxxxxxxx>
  • To: ahlan-riyadh@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 27 Nov 2010 04:53:07 +0300

assalamu 'alaikum.

Adakah dari rekan-rekan yang paham bagaimana proses pengurusan family visa
apabila kita yang mengurus langsung, bukan dari kafil?
Dulu pernah saya ketemu di internet yg menjelaskan secara rinci tentang ini,
saya cari-cari lagi tidak ketemu. Seingat saya, sang penulis website
tersebut mengutip dari milis ini.

Ada kenalan saya yang mengatakan, jauh lebih mudah apabila diurus langsung
oleh kepala keluarga daripada melalui kafil. Saya jadi tertarik karena
pengalaman orang-orang, mengurus via kafil memakan waktu lama, selain itu
kafil saya di Dammam sementara saya di Riyadh.

Sebelumnya saya ucapkan terima kasih.
Jazakumullah khairan..