[znjuk] Re: [znjuk] RE: [znjuk] ZADACI - rok 31.1.2011. - plan i program poboljšanja kvalitete u 2011.g.

  • From: "Dijana Ban" <dijana.ban@xxxxxxxxxxx>
  • To: <znjuk@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 Jan 2011 23:57:55 +0100 (Central European Standard Time)

LIJEPI POZDRAV SVIMA KOJI RADE U KASNE SATE.
IZVJEŠĆA SE MORAJU PREDATI DO 5.1.HZZO-u, NOĆI I DANI SU KRATKI
OČEKIVALI SMO INFORMATIZACIJOM MANJE PAPIRA A MI SE GUŠIMO
AJDE, AJDE DJEVOJKE .DI JE MLADOST NESTALA? ŠALA MALA
PRIMA LI NETKO DJELATNIKA- ŠLJAKERA, BILO ŠTO IMA ZAINTERESIRANIH
LP
MILEIDI

From: Sinisa Varga
Date: 30.12.2010 9:45:28
To: znjuk@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [znjuk] Načela za zadovoljnog kupca

Dobar dan!

U privitku slika natpisa iz Baumax-a.
Koja su Vaša načela za zadovoljnog pacijenta?
Definirajte pa podijelite sa svima nama! Predlažem ne više od 5 načela. Rok:
do 07.01.2011. Mala pomoć - odradite ovo kao vježbu sa svojim zaposlenicima.

Također prilažem i Načela korporativnog upravljanja iz firme Končar.

U iščekivanju Nove godine,

Lijep pozdrav!

Siniša Varga, direktor

Prosphera d.o.o.
Lepa Ves 8
HR-10000 Zagreb
Croatia
' Tel: +385-98-404-858
7 Fax: +385-1-4-66-66-13
* info@xxxxxxxxxxxx
www.prosphera.hr
OIB: 33009118930

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 5744 (20101229) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com.hr

No virus found in this message.
Internal Virus Database is out of date.

No virus found in this message.