[vcq] Uitnodiging CQ-vrouwen bijeenkomst zaterdag 13 februari

  • From: post@xxxxxxxxxxxxxxxxx
  • To: vcq@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Jan 2021 09:45:33 +0100

Omdat gisteren veel mensen zich voor het eerst hebben geregistreerd voor de mailinglijst, en dus de vorige mail niet hebben ontvangen, deze nog een keer in de herhaling! Tot snel, jullie Vrouwen CQ postduif Marieke

Hallo allemaal,

Zaterdag 13 februari gaan we elkaar weer ontmoeten. Nog steeds niet met de hele groep maar het zou wel leuk zijn als dit kan in groepjes van drie personen. Gewoon om even bij te kletsen, samen eten, misschien een wandeling of een spelletje.
Hiervoor ben ik naast mijn eigen huis in Amersfoort nog op zoek naar meer huizen en gastvrouwen.
Kom je ook? Geef je bij voorkeur voor 1 februari op door een mail te sturen naar cweggers@xxxxxxxxx met daarin:
- Je telefoonnummer (voor een eventuele tijdelijke whatsapp groep)
- Je woonplaats (voor de indeling)
- Of je eventueel mensen bij jou thuis wil ontvangen.
Wil je liever een online ontmoeting, geef het aan, dan maak ik voor diegenen ook een whatsapp groep en dan kunnen zij onderling deze bijeenkomst organiseren.

Groetjes!
Corina Weggers