[vcq] Persoonlijke afscheidswoorden Martina

  • From: post@xxxxxxxxxxxxxxxxx
  • To: vcq@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 26 Jan 2021 11:09:05 +0100

HI all,
Vandaag bereikte mij het verzoek van Martina, om deze persoonlijke afscheidswoorden te delen op onze mailinglijst.
Bij dezen:

Dag dames van VCQ,

hoewel niet iedereen onderstaande naam zal kennen wil ik toch een paar woorden schrijven als afscheid.

De periode van nu VCQ en voormalig VMO is  namelijk een belangrijke periode in mijn leven geweest.

Met name na de coming out. De kracht van het delen van ervaringen, de activiteiten op zaterdag middag en de weekenden.

Nu zijn andere zaken, een meer dichtbije vriendschap, een 'stil leven schilder opleiding', familie, de gebeden bij het klooster etc. wat meer de aandacht vraagt.

Dat is ook de reden van mijn opzegging.

Ik zeg hierbij niet dat de contacten die er zijn niet meer kunnen.

Er zal alleen geen deelname meer zijn aan de digitale activiteiten.

Welkom namelijk.

Er zal een vuurtje worden gemaakt, er zal een borreltje en/of koffie worden geschonken...dus welkom...ook met je verhaal.

Hartelijke groet,

Martina van der Vlist

Ederveen