[vbs2] Re: [vbs2] Uppgift 13-C-Style (Rättad)

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Feb 2009 18:58:06 +0100

Bra - nu ser det bättre ut.

Att inte använa sig av start i ett händelseförlopp är för att vi inte vill att
datorn även ska behöva läsa in alla placeringar och som här bakgrunder på nytt
- där har ju inget förändrats så dom behöver inte läsas in igen.

Du har ju inget mer som ska hända - så varför hänvisa tillbaka till start över
huvud taget?
Det är bara vid resize det bhövs.
Med det som står här:

sub byt()
clearTimeOut
bild2.filters(0).overlap=1.00
bild2.filters(0).Apply()
bild2.style.visibility="visible"
bild2.filters(0).Play(3.000)
setTimeOut "start", 3000
end sub

... tvingar du scriptet att köras om och om igen utan att något händer - biet
är ju redan synligt och inget annan ska hända!

:-)

/YRJA