[vbs2] Re: [vbs2] Trist kväll!!

  • From: "Inge E" <ie@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Mar 2007 20:41:23 +0100

Held og lykke med formatteringen Yrja.
Kram Inge

----- Original Message ----- From: "yrja.se" <yrja@xxxxxxx> To: "vbs3" <vbs3@xxxxxxxxxxxxx>; "vbs2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>; "vbs1" <vbs1@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, March 12, 2007 5:51 PM
Subject: [vbs2] Trist kväll!!

Hej allihop!!

Idag skulle jag fått mitt 24-mBit-bredband  men givetvis funkar det inte!

Tyvärr har min dator bråkat med mig den senaste tiden och påmint om att det
är dags för formatering - för länge länge sen!
Den stänger ner alltsomoftast och vill inte starta om innan den fått vila
ett tag - pressar jag på o startar om direkt stänger den ner direkt igen.
För att vara på den säkra sidan att det inte blir alltför stor påfrestning
på mitt system när 24mBit går igång så tar jag o formaterar ikväll - innan
det kraschar totalt.
Som dom flesta andra gillar jag det inte - får alltid ont i magen.

Men jag brukar ju överleva det - och den här gången tänker jag inte stressa med att lägga in alla program igen utan ta dom allteftersom jag behöver dom.
Blir kanske inte sååååå jobbigt då!

Hoppas vi ses igen nångång ikväll eller imorgon!