Re: [vbs2] Termin 2

  • From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Mar 2007 00:04:32 +0100

Visst kan du använda den gamla om inte uppgifterna skrivits om -
 - men försök då se över den noga så att den inte innehåller några fel.
Oavsett tid sedan man skrev ett script så hinner man lära sig nya saker eller
SER med andra ögon!
Eller så har VI ändrat på något i uppgifterna som inte fanns med förrut!

/YRJA

  Hejsan,
  behöver jag göra om lektion 11 eller kan jag använda den jag gjort förut?

  Susanne