[vbs2] Re: [vbs2] Re: [vbs2] lektion 11b från Mara/Kat

  • From: "Maras-gmail" <maras.mail@xxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Mar 2007 21:33:47 +0100

Tack så mycket .-))
Jag har haft litet "problem" med vitt som lyser genom mellan strecken på textboxens border när jag använt mycket filter, men nu när jag gjorde genomskinligheten så här så försvann det, detta tipset är jag såå tacksamm för!
(som vanligt vill jag saker för fort *s*)
/Kram Mara
----- Original Message ----- From: "Katarina Johansson" <katarina@xxxxxxxxxxx>