[vbs2] Re: [vbs2] Re: Yrja Lektion 17 A en gång till från Åsa med lite ändringar

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Feb 2009 14:04:19 +0100

Så bra att vi är överens på det området då!!

  God morgon Yrja!
  Det är helt OK.
  En del lektioner är mycket svårare och jag vet inte hur jag ska tänka alltid.
  Men övning ger färdighet, även om jag inte har så mycket tålamod att sitta
att pilla alltid. =)
  Men det är jätteroligt och mycket nyttigare att försöka få till det helt
själv.

  Kram Åsa