Re: [vbs2] Mara Catarina lektion 11c

  • From: "Catarina" <catarina@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 12 Mar 2007 17:13:36 +0100

Tack så mycket.
Det var svårt den här gången att försöka få med så mycket som möjligt.
Fantasin tröt så mallen växte fram allteftersom jag testade olika saker.
Annars brukar jag har klart i huvudet hur en mall ska se ut men inte denna
gången.

Det blev en del rader, har kodat allt i Anteckningar.
Nästan 400 rader, kollade nu i Dreamweaver.
Tycker synd om Katarina och Yrja som ska kolla allt.

kram Catarina