[vbs2] Re: [vbs2] Lektion 17 B med lite ändringar från Åsa

  • From: "Ingemo" <ipo@xxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Mar 2009 17:14:54 +0100

VBS Lektion 17 BJa jag ser den lilla pricken. Jag ska skriva om min 17 b så bilderna går tillbaka också, men vet inte om jag orkar med det i kväll för jag är så förkyld så jag får lägga mig en stund nu. Men testa med att sätta hidden när bilden gått klart i sin slinga eller loop eller vad man nu säger ;)

/Ingemo

----- Original Message ----- From: ~~*~~Trollet~~*~~