[vbs2] Re: [vbs2] Lektion 11a från Yvonne

  • From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Mar 2007 21:24:07 +0100

Snygg lösning!

Vill du vara på säkra sidan ska du ju inte använda overflow:auto i placerad
tabell - kanske använda align=center istället.
Då blir det visserligen lite annorlunda med placering av blommorna.
Ta bort overflow så kan jag godkänna detta så tar vi det därmed placeringen
lite senarte när ni lärt er placera bättre utirfån tabellens insida.

Tänk på att du inte behöver någon placering alls på inre tabellen och
textboxen - bara låt dom ligga där inne i tabellen och vara 100%
:-)
.
/YRJA

2007-03-14 15:38