Re: [vbs2] Ingemo Uppgift 16-A

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Feb 2009 15:24:32 +0100

*fniss*

Ja det är  inte lätt när läraren inte läser ordentligt på uppgiften.

Åsa har fått jobba med fel saker och du försöker dig på allt på en gång.

Ursäkta - jag har inte kollat ordentligt.
Men det du ska göra är bara att låta 3 olika meddelanden visa sig på statusraden - inte växa fram ord för ord.

Börja med det och se till att du förstår if-then-else ordentligt så klarar du det här också till sist.
Men nu är det alldeles för mycket på en gång.

:-)
/YRJA

   Hej Yrja!

Här har jag försökt mig på 16-A men kan inte få det rätt. Jag har kommenterat bort en subb för filtren stannade när jag hade den.

 /Ingemo