[vbs2] Re: [vbs2] Ingemo 13-C-VBScript (rättad en gång till)

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Feb 2009 01:34:35 +0100

OK - du valde att helt ta bort style - då blir detta korrekt!

Men då kan du rensa bort class=pic i bildtaggarna.
:-)
Och ta bort ram o bkagrundsfärg /style/ på tabellen - för att få det att se ut som tidigare.
:-)
Om du vill ha det så alltså!

Jag vet inte riktigt om jag fattar vad som du ha de problem med på hemsidan och vad som blev bra!
Sorry - du får förklara mera - hjärnan hänger inte med nu.

     Hej Yrja!
Nu har jag rättat efter dina instruktioner :) Hoppas jag gjort rätt? Vad som var bra med att placera på det här sättet är att bakgrunden inte följde med tablen. Det hade jag problem med när jag gjorde min hemsida.

     Ingemo