Re: [vbs2] Inge E - Lektion 11 A - 2

  • From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Mar 2007 21:54:35 +0100

Fungerar mycket bra med filter och så.

Kan rekommendera att du istället för att centrera en stor tabell på höjden
sätter ett fast värde på top istället.
Att vi övat det får ses som ren övning -
-det är inte praktiskt att använda på större saker då andra med mindre skärm
inte kan se det som hamnar utanför/över skärmkanten.
Använd med försiktigthet - särskilt på stora saker - som tabeller.

Men givetvis godkänner jag detta!

/YRJA