Re: [vbs2] Catarina lektion 15a

  • From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Aug 2007 00:50:18 +0200

Perfekt!

Det är ju det ni ska göra - använda tidigare kunskap!

Mycket bra - och mycket bra löst uppgift.
BÅDA bakgrunderna startar vid olika tidpunkter - och stoppar fint vid
resize.

Snygga kommentarer så det blir lätt att följa - givetvis godkänt!

/YRJA

>              Här kommer mitt försök med lektion 15a
>               Lite klurigt men kom att tänka på en tidigare lektion, 13c,
där vi fördröjde starten av scrollande bakgrunden i tabellen.