[vbs2] MARA -- Re: [vbs2] fråga

  • From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: "vbs2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Mar 2007 23:34:55 +0100

Ja detta var något mycket ovanligt!
Stängde även ner hela Arachnophilia när jag ville förhandsgranska - har aldrig
hänt innan!

Svårare att hitta felet när man inte ser hur scriptet uppför sig - men visst
kan du ha olika rörelser på filtrena.
Bäst är att i ett sånt här fall börja om från början.
Lägga in en sak i taget och få den att fungera - sen lägga in nästa och se att
det verkligen fungerar.
Sist lägger du in scrollningen - för det kan ju störa o ta en massa kraft o det
är onödigt innan allt annat är perfekt.

En sak ser jag iallafall - eller två - eller tre:
sökvägen till en bild är konstig
revealTrans är inget "modernt" filter som går under
progid:DXImageTransform.Microsoft.
"dashed"&" "&farg1  - det röda är för mycket

Nu säger jag inte att allt blir bra för att du ändrar detta.
Nej starta om från början o sätt in en sak i taget o prova ett filter på det -
osv.

Lycka till!

/YRJA

  jag gjorde ett scrollande script vilket stängde ner hela oe....jag bifogar
det som textdok.
  skulle det fungera med tid på? eller är det annat som felar?
  /Kram Mara