[vbs2] Lektion 17 B med kanske någon ändring och lite annat till Yrja från Åsa

  • From: "Trollet" <trollet@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: "VBScript-Kurs Termin 2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Feb 2009 21:15:57 +0100

VBS Lektion 17 B    Hejsan Yrja!

Jag vet inte vad som händer med min dator just nu men något konstigt är det.

Höll på att ändra och lite sånt här i scriptet och sparade det.
Uppdaterade och sen fungerade det inte alls.
Tog fram Anteckningar igen och då ser hela scripet väldigt mysko ut.

end subsub sB4()

clearTimeOut(toH4)window.status="~~*~~5~~*~~"

end sub

Fattar inte vad som har hänt.
Det är stora mellanrum mellan varje rad och som du ser i det vita så ligger
end sub och sub sB4()
på samma rad, utan att jag har gjort någonting där.
Det var på flera ställen som det låg likadant, både i orden sub och bland
bilderna.
Ja, det är väl inte bara scriptet som bär sig konstigt åt just nu,
det är mycket annat i min dator som bär sig mysko åt helt plötsligt.
Går jag in i någon mapp, spelar inte någon roll i vilken hårddisk så
får jag meddelande att utforskan har slutat fungera. =((
Om jag försvinner så vet du vad som har hänt.
Jag har fått formatera igen.

Kram Åsa

JPEG image

JPEG image