[vbs2] Ingemo>Yrja

  • From: "Ingemo" <ipo@xxxxxxxxx>
  • To: "VBScript-Kurs Termin 2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Feb 2009 08:22:39 +0100

Hej Yrja!
Jag har problem med datorn men börjar få ordning på den igen. Jag såg ditt mail
om att du skulle till Stockholm och inte kunde rätta våra mallar. Jag svarade
på det men tror inte det gick fram till listan. Hoppas du får roligt när du är
iväg och får njuta av fin musik. Jag fortsätter med lektion 16, det är mycket
nytt som ska läras in :)) men skoj är det. Hoppas bara jag klarar det för det
är svårt. Rätta när du har tid och ork, jag är jättetacksam för att du lär mig
det här.
Ha så kul i Stockholm!
Kram! Ingemo
BEGIN:VCARD