[vbs2] Fw: ALLA

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: "vbs2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Feb 2009 09:59:18 +0100

----- Original Message -----
From: YRJA på VBScript.dk
To: vbs2@xxxxxxxxxxxxx
Sent: Saturday, February 14, 2009 9:26 PM
Subject: ALLA

Hej på er!

Ni är såååå tålmodiga och snälla!

Tyvärr orkar jag inte ta itu med era uppgifter den här helgen - har fullt upp -
- men jag ska se om jag kan hinna med i veckan innan fredag för då åker vi till
Stockholm.
Gamlingarna ska roa sig - vi ska på Globen och se AC/DC - hade sån tur att jag
fick biljetter till första föreställningen.
Dom tog slut efter 20 minuter och en halvtimme senare släpptes biljetter även
till en extraföreställning.
Dom är väl inte mina favoriter direkt (men visst har dom gjort en del bra) men
min mans - så han är överlycklig -
- och eftersom jag är en så lojal hustru så följer jag givetvis med.
:-)

Hoppas alltså på att hinna med i veckan!
Önskar er en skön helg.