[vagalume] INTERESADOS CEAS VEGANAS VAGALUME - QUEDAMOS?UQ

  • From: Rita lula <rita_lula@xxxxxxxxxxx>
  • To: vagalume centro social lugo <vagalume@xxxxxxxxxxxxx>, barbara vagalume <simeacuerdosi@xxxxxxxxx>, <autopsy_of_my_death@xxxxxxxxxxx>, <el.arbol.rojo@xxxxxxxxx>, <suaxouxere@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Nov 2010 12:03:28 +0000

Boas!
en primeiro lugar perdon pola tardanza en contactarvos a tds a vezenvio este
mail a tds os que me distedes mails persoais e, a maiores, por se se xunta
alguen mais que queira, á mailing-list do vagalume. ós demais tendrei que
enviar sms o asi... esperemos q a informacion chegue a tod@s.
a maioria de vós xa coñece a dinamica, pero por se acaso volvo a explicar e de
paso matizo algun detalle:
as ceas son todos os Venres, ás 21.30h (nove e meia) (o  mes pasado eran as
dez, pero o ser case inverno e tal, a varias persoas incluidas eu parecianos
moi tarde), no vagalume.
o prezo para o publico sempre é 3€; os cociñeiros poden pagar ou non, ninguen
se ofende (esto é valido obviamente se non vem tda a familia a axudar,
normalmente son 2 persoas as que cociñan)
Vagalume non pode nunca perder diñeiro con esta (u outra) iniciativa, quero
decir: quen vai cociñar compra os ingradientes que necesita e, levando os
tickets, recupera ese dinheiro na caixa de vagalume (normalmente o reponsable
de barra os venres é Luis)... pero, esto ten un límite ---> se a min me dá por
comprar cousas super caras ou  calcular moi mal por exceso de maneira que a
recaudacion das ceas non chega para pagar os gastos das mesmas.... vagalume
como moito sóamente paga ata que se kede beneficio cero, non vai pagar mais
recibos que € cobrados nas ceas. (se me explico mal preguntade, eh que esto por
escrito lia mais.)
as ceas soen e deben constar de 1 primeiro plato, 1 segundo e depois a elexir,
pan o ensalada. é opcional e altruista facer postres e demais... quen queira
que os faga, pero o prezo son 3 euros igualmente.  Tampoco non vai haber
enfados se algun día soh hay un plato unico, pero que chegue para todos....
pero obviamente, para manter unha oferta mais o menos estable, para que a xente
saiba o que vai, era preferible, sempre que se poida, manter a dinamica dos 2
platos. quero remarcar que non eh unha estructura o regla rigida, pero certa
uniformidade está ben ter.
O viño é aportación de Vagalume (máximo 2 botellas por cea) ---> esto debe ser
tido en conta cando falo de que vagalume non teña perdidas economicas con esta
actividade.
o ideal é que as ceas se cobren na mesa, mentras a xente ainda está sentada. Os
que cociñas son os que, cada venres se deben acordar deso. Hai dias, que por
idas de olla o tal as ceas cobranse na barra... tamen é valido pero hai menos
control (e digo por experiencia que non toda a xente é honesta sempre...).
é importante que tanto potas, como vaso, platos, cubertos, cociña e encimeiras
queden limpos ! non ten porque ser que cociñou o que limpa obviamente, de
feito, non queda nada mal incitar a un traballo mais colectivo (podese fregar
abaixo na barra o arriba na cociña, segun sexa mais cómodo). O de cada un frega
o seu plato non é nada practico pero se entre 2 persoas se dividen o que haxa a
cousa sole ir ben. Ideal seria que td o que sexa potas e material usado para
cociñar quedara limpo (eso si, polos cociñeiros), cando posible, antes de
baixar a cea, porque asi queda moito menos para dsps (quero decir... ir
freganto mentras se espera que ferva auga e cousas destas).
MOI IMPORTANTE é que na cociña haberá (vounos deixar esta semana) 2 estropallos
de diferente cor e/o forma que NON deben ser confundidos : un será para a
vajilla (exclusivamente) e outro para limpar encimeiras, cociña e asi.  Parece
unha gilipollez pero, en Vagalume (nin en ningunha casa) non o é!! basicamente
porque a casa é vella, por veces ven algun raton e é fundamental que non
lavemos a louza con estropajos peligrosamente cochos. Deixareinos con unha
notita ali para que se separen ben.
tamén vou deixar arriba, na cociña, un folio con os nomes e contacto das xentes
que participamos nas ceas. o objetivo é que manteñamos o contacto cando faga
falta... para facer os turnos ou para sustituir alguen, pedir axuda, o que
sexa. se a alguen lle parece mal ter o seu numero ali escrito que avise e non
se pon.
Se alguén pode facer a cea pero non que facela solo (que é o mais normal), era
guay que nos foramos coñecendo ben as caras para poder xestionar as parellas de
traballo, fixas o cambiantes.

Para finalizar queda por decir quizais o mais importante: COMO REPARTIMOS OS
VENRES DE NOVEMBRO ? e si eso, se quedamos repartimos xa os de Decembro
tamen?por mim podiamos quedar este Venres, dia 5 de novembro, na cea (a partir
das 21.30h) para falar de td esto e aclararnos un pouco. Este venres intentarei
buscar lagune que me axude pero podo facela eu.  O venres 26 por exemplo non
pode nin facer nin axudar a ninguen !
        POR FAVORRRR: QUEN NON POIDA QUEDAR ESTE VENRES, POR FAVOR QUE ME ENVIE
UN SMS Ó NUMERO 657 03 50 72 DICINDO O DIA NO CUAL QUER COCIÑAS E SE NECESITA
QUE SE LLE BUSQUE COMPAÑEIRO OU NON ! digo sms porque e-mail o mellor tardo
mais en velo... pero en ultimo caso tmb me vale.
sen mais... Rita **** bicu