[ur-qrp-c] Re: Радіаматорське_спорядження

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 20 Mar 2013 23:34:35 +0200

Вітаю!
On Tue, 19 Mar 2013 17:47:21 +0200
"Vit Phoenix" <b4488@xxxxxxx> wrote:
> Перший це на 90 л. італійський армійський матеріал
> cordura1000

Я був пробував тут у Харкові розпитати продавців-консультантів
щодо стійкості матеріалу наплічників до вогню.
Вони там щось мимрили, та по суті відповісти не змогли.
Можна звичайно тримати наплічник подалі від вогню, особливо якщо
це вечірня ватра перед ночівлею.
Але, якщо стоїть морозець і це просто кілкагодинна зупинка для роботи у етері?
Я хотів би придбати наплічник, який від іскор з ватри не пропалюється.

> З досвіду скажу що добра річ то є рама!
> особливо влітку. як що ви не бажаєте ,щоб у вас була постійна
> мокра спина наявність рами я вважаю обов'язково.
> Як що йти багато та довго а заплічник важкий наявність поясного реміня
> також допоможіть розподілити навантаження с плечей та спини - перевірено.

Колись (років 25 тому) був у мене наплічник "Єрмак".
Важкуватий трохи, але я з ним пішки був два тижні мандрував вздовж Дніпра
і втоми не відчував. Я, звичайно, був тоді молодший :), та гадаю, що
рама цього наплічника також берегла мене від втоми.
До того ж, "Єрмак" був із брезенту і від іскор його можна було особиво
не берегти.

> Для швидкого доступу до речей , наприклад пиво, вода, GPS,
> мапа ,переносна радіостанція ,сірники , ДЕГЕН т.і. бажано наявність
> кишень 2-3 .

А я не ризикую класти у кишені наплічника дорогі речі (GPS, портативка)
У громадському транспорті є немало пасажирів із "вправними" руцями.

> Я бачив туристичні у яких загальне відділення розділяється на 2
> частини по горизонталі за допомогою внутрішнього екрану. має бути
> зручно,як що наприклад у нижній частині размістити радіо залізяччя
> а у верхньому побутові речі та т.і.

Мені також хотілося б, що наплічник був поділений на дві частини:
верхню для речей, харчів, і нижню - для радіо.
Потрібно, щоб у нижню частину був окремий доступ, і щоб туди можна було
вкласти пластиковий контейнер для радіо з причандаллям.

Наприклад, щоб можна було прихилити наплічник рамою до деревини,
розшнурувати нижню застібку, відкрити доступ до контейнера і
відразу створити собі міні радіошек.
Щоб нічого не розладати і не комутувати, а присів на пеньок і відразу QRV.

З повагою, Ігор Сокорчук (UR3LCM)
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>