[ur-qrp-c] Re: MyHAMlog

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 30 Dec 2011 00:28:05 +0200

Вітаю!
On Thu, 29 Dec 2011 22:17:23 +0200
Volodymyr UR3QJW <ur3qjw@xxxxxxx> wrote:
> В тому немає потреби.
> Та для чого слабкий канал, логеру?

Тут я лише проілюстрував своє твердження, що кожен режим роботи,
зокрема і консольний, має свої переваги.
Як приклад, можна розглянути роботу із мобільного
телефона приєднаного через GPRS з допомогою ssh клієнта
до віддаленого сервера з лоґером.
Тут годиться будь-який телефон, що підтримує java.
Аби лиш клавіатура була більш-менш придатна для набору.
Сидимо у експедиції десь у заповідному лісі і передаємо собі
з мобільника лоґи у публікацію.

> В порівняні з консоллю, псевдографіка звісно юзабельніше.
> "Шапка" та 3-5 рядків з "останніми" QSO, та матимемо щастя.

Здається мені, що 3-5 рядків QSO для щастя буде таки замало.
Я не заперечую, що віконний режим є наочнішим і зручнішим.
Я говорю, що ми забуваємо про інші зовсім прості способи
інтерактивної взаємодії із програмою, які можуть виявитися досить
зручними і корисними у практичному застосуванні.

> З GUI, то вже буде зовсім інший логер.
> Не для правжнього ентузіаста QRP :)

Просто, при тій самій функціональності, він потребуватиме значно
більше процесорного ресурсу, тобто потужності системи - QRO.

> урохомили - що ви мали на увазі?
> Логер, встановив по інструкції з архіву.

Мав на увазі - чи спробували ним практично користуватися?
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>