[ur-qrp-c] Re: Echolink QRP Net

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 17 Mar 2011 02:25:09 +0200

On Wed, 16 Mar 2011 14:19:03 +0200
Volodumur <ur3qjw@xxxxxxx> wrote:
> Дли тих хто в "танку", поясніть будь-ласка.
> А що то є таке, теє Echolink QRP Net.
У Echolink є конференція qrp. Вона ніби весь час порожня. Але це у наш
"весь-час", але у американський вечірній час вона переповнена ентузіастами qrp.
Я це якось був з'ясував, і періодично заходжу туди під ранок.
Мова там - англійська, атмосфера - товариська.

> Також хотілось би бачити анонсування таких подій ще й в рефлекторі.
Гаразд! Але й Ви про себе час-від часу сповіщайте, бо я вже подумував, що
усі із "танків" потікали у глибоченні бункери - у зв'язку із
катастрофами у Японії ;)

--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>