[ur-qrp-c] 73 from Figurovka

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Jun 2011 01:28:42 +0300

Вітаю!
2-5 червня 2011 р. в спортивно-оздоровчому таборі "Фігуровка"
Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна, що
поблизу м.Чугуєва, пройшов черговий Хемфест "На Чугуївській хвилі".
Цьогорічний чугуївський Хемфест справив на мене приємне враження.
Цим разом я прихопив з собою мініатюрний диктофон і записав кілька
бесід із причетними до організації фестивалю людьми та просто
учасниками фестивалю.
Покищо виклав "вступне слово" організаторів ;)
Далі буде цікавіше :)
Заходьте, слухайте:
http://ur3lcm.ho.ua/html/110515005324.html
--