[ur-qrp-c] Re: [3] ПЗ для радіоаматора

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Jan 2011 21:11:21 +0200

On Tue, 18 Jan 2011 20:37:11 +0200
"Volodymyr" <ur3qjw@xxxxxxx> wrote:
>    А як стосовно Локалізації інтерфейсу та хелпу використовуваного вами
>    софту? Я в першу чергу мав якраз це на увазі.
Тут усе, що автор прописав ;)
Вашу ідею українізувати інтерфейс і перекласти довідки я повністю підтримую.
Ви ж самі знаєте, що я сам якось був додав у Qtel українську локалізацію.
Щось правда Тобіас заплутався у нововеденнях до сервера svxlink і досі офіційно
не випустив цього нового релізу :(
Перекладати однозначно треба, але повторюся: спершу imho треба вибрати
мінімальний soft-набір ham-джендельмена.
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>