[ur-qrp-c] Протокол_наради_в_НКРЗ

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Apr 2011 00:29:38 +0300

Вітаю!

Відомо, що НКРЗ оголосила, що нараду у НКРЗ 19 квітня скликано :"...
У зв'язку із ЧИСЕЛЬНИМИ ЗВЕРНЕННЯМИ (моє виділення) радіоаматорів
України до Національної комісії з питань регулювання зв'язку щодо
набуття чинності нової редакції Регламенту аматорського зв'язку ..."

І ось нарешті просочився ПРОТОКОЛ цієї наради. У ньову читаємо:"
Порядок денний:
1. Обговорення питання використання аматорською службою смуг частот
1296,0-1297,0 МГц; 3220,0(вочевидь з помилкою)-2321,0 МГц;
5760,0-5761,0 МГц; 10368,0-10369,0 МГц для ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ (моє
виділення) із радіообміну на УКХ...
2. Обговорення питань щодо внесення змін до Плану використання
радіочастотного ресурсу України ... та внесення змін до Регламенту
аматорського зв'язку України.
3. Визначення дати проведення наступної наради."

Читаю протокол далі:
- ведуча Уласенко О.М. відкрила нараду;
- довго обговорювали з вояками питання щодо 1,2 ҐГц;
- прозвітували про результати натурних випробовувань 50 МГц;
- домовилися обмінятися технічними характеристиками.

Нарешті рішення: "
1. До 18.05.2011 р. проаналізувати ситуацію та обмінятися
пропозиціями та обмінятися пропозиціями та матеріалами щодо
використання додаткових смуг радіочастот аматорською радіослужбою
для ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ (моє виділення)  із радіообміну на УКХ.
2. ЛРУ надати офіційним листом ... інформацію про ДАТИ ПРОВЕДЕННЯ
ЗМАГАНЬ (моє виділення) з радіозв'язку, орієнтовні координати,
технічні характеристики.
3. Оприлюднити на сайті ... щодо можливості використання смуг
радіочастот 1296,0-1297,0 МГц; 3220,0(вочевидь з помилкою)-2321,0
МГц; 5760,0-5761,0 МГц; 10368,0-10369,0 МГц для ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
(моє виділення).
4. ... здійснити необхідні заходи для початку використання смуги
50,080-50,280 МГц радіаматорами з обмеженнями, визначеними під час
натурних випробовувань
5. Наступне засідання ... провести 18.05.2011 р. ..."
дата, підпис, КІНЕЦЬ.

Я щось не розумію ... виходить, що
чисельні звернення радіаматорів стосувалися передусім ПРОВЕДЕННЯ
ЗМАГАНЬ на УКХ, чи містили прохання якнайшвидше завершити натурні
випробовування 50 МГц? Я бачив таке одне, від шановного п.Лякіна.
Може хтось підкаже - хто ще заявляв про ЦІ "НАЙПЕРШОЧЕРГОВІШІ" для
нас питання ?
Чому чисельних радіаматорів протокольно представляв лише
шановний п.Баранов ?
Де у рішенні згадки про КХ частоти? Та й у запротокольованих
виступах про це чомусь нічого немає. Якщо там усе вирішено - чому
цього немає у рішенні (про 50 МГц чітко ж зазначено) ?
Для чого вселюдно заявляти, що на нараді будуть вирішуватися
питання про відібрані частоти, але насправді собі розглядати
дозвіл на проведення Лігою радіоаматорів України змагань на УКХ ?
З яких пір HAMradio обмежилося лише змаганнями, до того ж
лише УКХ ?

Видається, що мене (і не тільки мене, але й багатьох інших)
водять за ніс, чи то пак, просто ДУРЯТЬ.

Хто ж вирішуватиме проблеми нового Регламенту ?
Хто відстоюватиме права українського радіаматора ?

Лише наші рішучі дії змінять життя на краще!
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>