[uppsalapendeln] SV: SV: SV: Re: 66 procent dyrare hos SJ

  • From: "Lennart Lundberg" <lennart.lundberg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln-bounce@xxxxxxxxxxxxx>,<uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Mar 2004 11:22:48 +0200

Just dessa argument har jag framfört till Irja Bäckström vid mötet i början av
detta år. Jag hoppas hon fört det vidare till ansvariga chefer och att de
lysssnar. Det borde vara bra både för oss pendlare och SJ med månadskort som
inte behöver läsas av, med tanke på att konduktörerna inte hinner kolla alla
biljetter idag när de flesta har vanliga månadskort, som inte behöver avläsas.

Lennart Lundberg