[uppsalapendeln] SV: Re: SV: Re: FAQ behövs!

  • From: Öhman Gustav <Gustav.Ohman@xxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Jun 2003 09:08:00 +0200

OK, låt se...

Det rätta kontantpriset Uppsala-arlanda platsar ju definitivt.
Tydals eminenta beskrivningar av spårvägar och signalfel likaså.

"Var finns tidtabellen?" är en klassiker.
(http://www.tagplus.se/linjetabeller.asp)
"Var skall jag klaga?"
"Vad gäller enligt SJ om reklamationer?"
"Vad gäller enligt konsumentverklet om reklamationer?"

Fler?
/Gustav