[uppsalapendeln] Re: Inställt

  • From: "b b" <busett1@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 20 Jul 2004 06:14:55 +0000

Jag var in på SJ-kundtjänsten på stationen i Uppsala och frågade varför och fick då svaret att det var något fel på tåget så att man inte fick ut det från Hagalund.
I högtalarna gavs ingen förklaring med det kanske ger sig självt då det är Banverket som sköter utropen och de då inte hade information tillgänglig, vad vet jag.

/ Bengt

From: Leif Lagerstedt <leif.lagerstedt@xxxxxxxxxxxx>
To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [uppsalapendeln] Inställt
Date: Mon, 19 Jul 2004 21:25:26 +0200

Idag, måndag morgon 19 juli, var det dags för ett inställt tåg. 0710 till Stockholm ställdes in. Ingen förklaring gavs. SJ-personalen visste heller inget. Stockholmsresenärerna hänvisades till 0722 och Märstaresernärer till 0740.

Kommentarer överflödiga.

Leif Lagerstedt

_________________________________________________________________ Hitta rätt på nätet med MSN Sök http://search.msn.se/