[uppsalapendeln] Fw: SV: SV: restidsgaranti?

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Dec 2003 13:40:26 +0100

Det är just informationen som är värst.

Först fick vi veta att ersättningspersonallen är på väg ("kommer om ca 5
minuter").
Sedan fick man information om (efter 15 minuter ) att de är äntligen på plats
och vi kan åka när vi får klartecken från trafikledning.
5 minuter senare berättar man att vi är så mycket sena så det är igen idé att
köra till Uppsala ("vi hinner inte vända tåget") och alla får springa till 7:40
tåget i stället.

Skulle resetidsgaranti gälla  fr 1 december skulle det kosta SJ ca 35 000:-
direkt. (dessa klantigheter har inget med pågående strejken att göra)

För övrigt svarar inte kundtjänsten på majl längre. Jag väntar på ett antal
svar under ganska lång tid nu.

Dmitrij