[uppsalapendeln] Ang: Re: Ang: Om Nästa möte...

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Feb 2003 14:28:18 +0100

Tror oxå att Katalin är bättre än tåget och med litet skaplig
framförhållning - och många problem - tror jag det kommer betydligt fler än
fyra.
Hälsningar
Kerstin

                    "EvaBritt Karlsson"

                    <eva.britt.karlsson@vansterp        Till:
uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
                    artiet.se>                          Kopia:

                    Sänt av:                            Ärende:
[uppsalapendeln] Re: Ang: Om Nästa
                    uppsalapendeln-bounce@freeli        möte...

                    sts.org

                    2003-02-07 10:38

                    Sänd svar till

                    uppsalapendeln

Nu åker vi ju inte alla *14 000 med samma tåg! Eller åt samma håll! Annars
hade det ju varit en bra idé - men det går många tåg till och från Uppsala
på morgnarna - eller snarare - det SKA gå många... idag blev jag helt
desperat och tog bussen tillbaka hem. Sitter alltså hemma och arbetar. När
8.10 tåget inte kommit när kl var 8.50 då får det vara nock!

Men som sagt, möte på tåget - det skulle bli flera möten det. Och i många
vagnar...
Ett möte till våren, gärna på Katalin, med bra reklam för mötet. Hemsidan,
flygblad, insändare, och allt vi kan komma på! Och inbjudan ganska långt i
förväg samt påminnelse veckan innan... man kan ju alltid försöka.

*14 000 skulle ju aldrig dyka upp, men nog vore det kul/bra med lite fler
än 4...

/Eva Britt

Pamela skriver: