[upb_android_2010] Intalnire diplome 5 Apr 2011

  • From: Alex Olteanu <alex.c.olteanu@xxxxxxxxx>
  • To: upb_android_2010@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Apr 2011 22:10:31 +0300

Salut,

Banuiesc ca pe viitor nu mai este nevoie sa dau mail saptamanal in care sa
va reamintesc ca in fiecare marti de la ora 14:30 avem intalnire la
facultate, urmata de hands-on, pana spre ora 18:00.

Cred ca am confirmat cu toata lumea ca acest interval orar este, in
principiu, ok - daca nu, va rog sa imi dati mail.

Nu uitati sa va aduceti foitele cu todo-uri :)

Multumesc,
Alex

PS: Daca stiti pe cineva cu HTC Hero va rog sa ma contactati.